Mind Sex

50 Cent

Intro

Its 50, Yeah
It’s time I laid back on Em’
Real smooth yeah

Chorus: x2

I’m not down for the mind sex
I’m tryin’ to get some pussy and jet
You can burn an in-scent
Lay back and relax
Feel the good vibrations
After me fuck I don’t a conversation

Verse 1

Pardon me love that ass lookin’ right
What you doin’ tonight
You should stop aight
My body language say it all
So we ain’t gotta talk
I got fly spot southside queens New York
Now you know I wanna fuck
No doubt but I wanna try a different route
Don’t say a word
Un-button your blouse
Pull that skirt down
Come to my bed time to put it down

Chorus: x2

I’m not down for the mind sex
I’m tryin’ to get some pussy and jet
You can burn an in-scent
Lay back and relax
Feel the good vibrations
After we fuck I don’t a conversation

Verse 2

New princess show me your interests
Wait let me guess you like my ghetto poetry
Here’s a little something I wrote down
In case you ever came around
You hear that fly shit
You know it’s me
Position after position
I’ll exploit your body
Like an instructor for yoga or advanced Pilates
Your working up a sweat
You like it how I like it?
Go ahead go up and down
I like it when you ride it

Chorus: x2

I’m not down for the mind sex
I’m tryin’ to get some pussy and jet
You can burn an in-scent
Lay back and relax
Feel the good vibrations
After we fuck I don’t a conversation

Outro

Motherfuckin’ right I don’t want no conversation
Talk to a bitch try to explain to her why she should give me some boyzes and the bitch slow. First she know then she don’t know if she gonna give some boyzes, she slow. So I ain’t supposed to be hangin’ out with no mentally retarded ho, you know shit like that, you know what I’m sayin’? It’s the kid man, It’s the 50 man. Come on man, I’m in Taiwan man,type A, Thailand
I got the Asian hoes man, all together man. Niggas don’t even believe in me man. I gotta put this shit on tape man, 4 bitches at the same time man, there’s a difference when you just got 4 bitches, there just is. You or when you got 4 bitches that are just dead, really get into it, start being there for themselves, you know what I mean? I talk A bitch into anything man. You gotta listen o me man, I’m good at this man, yous don’t be listenin’ man. That’s why you ain’t got no money man. Put your hands in your pockets right now. You know why you ain’t got no money? Cause you don’t listen to 50. Stupid nigga, I’m tellin’ ya to pay attention man. Watch me man, hunh? Niggas know what i’m sayin’. I’m off the same curb you are. Why I got a hundred mill’ and you ain’t got nuttin’, huh?

Une erreur dans nos lyrics, proposez-nous une correction :
Participez et envoyez nous un nouveau lyrics :
CONTRIBUER